ge en
კონტაქტი

დაგვიკავშირდით

2470000

სამუშაო საათები:

ორშაბათი - პარასკევი

09:00 am - 18:00 pm
შეკვეთა
შეკვეთა

ან დაგვიკავშირდით

+99532 2470000

ვირტუალური PBX

ღრუბლოვანი სატელეფონო სისტემა

უპირატესობები

თანამედროვე ფუნქციებით აღჭურვილი ვირტუალური PBX მინიმალური დანახარჯით მოგიწესრიგებთ შიდა კორპორაციულ კომუნიკაციას და გააუმჯობესებს მომსახურების ხარისხს. არ საჭიროებს ძვირადღირებული სატელეფონო სადგურის და მოწყობილობების შეძენას, ინსტალაციას და შემდგომ მოვლას. 

  • მრავალენოვანი ხმოვანი მისალმება (IVR)
  • საუბრების ჩაწერა
  • ზარების სრული მონიტორინგი
  • ოფისების გაერთიანება ერთ ქსელში
ჩაიწერეთ საუბრები ჩაიწერეთ საუბრები

მარტივად გადაჭერით სადაო საკითხები და გააუმჯობესეთ სატელეფონო მომსახურების ხარისხი.

არ დაკარგოთ ზარები არ დაკარგოთ ზარები

სისტემის ოპტიმიზაციისა და რეპორტინგის მეშვეობით მინიმუმამდე დაიყვანეთ დაკარგული ზარები.

დაუკავშირდით უფასოდ დაუკავშირდით უფასოდ

დაზოგეთ ხარჯები და გაამარტივეთ კომუნიკაცია მომხმარებელსა და თანამშრომლებს შორის მთელი მსოფლიოს მაშტაბით.

ქოლ ცენტრის მონიტორინგი

გაზარდეთ ბიზნესის ეფექტურობა Call ცენტრის ანალიტიკის საშუალებით

ტარიფები
მინიმალი
29
c
თვეში
5 შიდა ნომერი
IVR სტანდარტი
სერვისის მოკლე აღწერის ადგილის აქ იქნება. სერვისის მოკლე აღწერის ადგილის აქ იქნება.
ერთენოვანი მისალმება
საუბრების ჩაწერა
რიგითობის განსაზღვრა
სტატისტიკა
დამატებითი:
რიგი
მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში
ზარების დაჯგუფება
ზარის გადამისამართება
ზარის დაჭერა
ხმოვანი ფოსტა
ვებ ანგარიში
აქტივაცია: 45.00 ლარი
გაიგეთ მეტი შეძენა
სტანდარტი
39
c
თვეში
10 შიდა ნომერი
IVR სამუშაო განრიგი
ორენოვანი მისალმება
საუბრების ჩაწერა
რიგითობის განსაზღვრა
სტატისტიკა
დამატებითი:
რიგი
მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში
ზარების დაჯგუფება
ზარის გადამისამართება
ზარის დაჭერა
ხმოვანი ფოსტა
ვებ ანგარიში
აქტივაცია: 65.00 ლარი
გაიგეთ მეტი შეძენა
პრემიუმი
49
c
თვეში
15 შიდა ნომერი
IVR ინდივიდუალური
სამენოვანი მისალმება
საუბრების ჩაწერა
რიგითობის განსაზღვრა
სტატისტიკა
დამატებითი:
რიგი
მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში
ზარების დაჯგუფება
ზარის გადამისამართება
ზარის დაჭერა
ხმოვანი ფოსტა
ვებ ანგარიში
აქტივაცია: 85.00 ლარი
გაიგეთ მეტი შეძენა
პრემიუმ +
99
c
თვეში
ულიმიტო შიდა ნომერი
IVR ინდივიდუალური
სამენოვანი მისალმება
საუბრების ჩაწერა
რიგითობის განსაზღვრა
სტატისტიკა
დამატებითი:
რიგი
მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში
ზარების დაჯგუფება
ზარის გადამისამართება
ზარის დაჭერა
ხმოვანი ფოსტა
ვებ ანგარიში
აქტივაცია: 155.00 ლარი
გაიგეთ მეტი შეძენა

კიბერ უსაფრთხოება

დაცვის სისტემა თაღლითური პროგრამებისგან

ფუნქციები
საუბრების ჩაწერა (Call Recording)
საუბრების ჩაწერა (Call Recording)

ამ ფუნქციის გააქტიურებით შესაძლებელია ყველა შემომავალი და გამავალი ზარების საუბრების ჩაწერა; საჭიროების შემთხვევაში ონლაინ რეჟიმში მოსმენა ან გადმოწერა. ჩანაწერების ძიება შესაძლებელია ზარის ინიციატორის, ზარის ადრესატის და დროის მიხედვით.

IVR - ინტერაქტიული ხმოვანი მენიუ
IVR - ინტერაქტიული ხმოვანი მენიუ

ინტერაქტიული ხმოვანი მენიუ ავტომატურ რეჟიმში დაამუშავებს შემომავალ ზარებს და დაგეხმარებათ სწორად მართოთ მომხმარებელთან კომუნიკაცია.
მენიუს შემადგენელი ნაწილია აუდიო ჩანაწერები და სცენარები, რომლებიც მომხმარებელს მიაწოდებს სასურველ ინფორმაციას ან დააკავშირებს შესაბამის ფილიალთან და დეპარტამენტთან.

 

ინტერაქტიული ხმოვანი მენიუ უფრო მეტია ვიდრე უბრალოდ ზარების განაწილების მექანიზმი. იგი დაგეხმარებათ დახვეწოთ კომპანიის შიდა სტრუქტურა. შედეგად კი აამაღლოთ მომსახურების დონე და შეამციროთ ხარჯები.

რიგი შემომავალ ზარებზე (Call Queue)
რიგი შემომავალ ზარებზე (Call Queue)

ეს ფუნქცია ამცირებს უპასუხო ზარების რაოდენობას. თუ ყველა ოპერატორი დაკავებულია ან ზარს არავინ პასუხობს, სისტემა რიგში აყენებს მომხმარებელს და ატყობინებს მას რიგითობას და სავარაუდო მოლოდინის დროს.  

შესაძლებელია  ლოდინის მაქსიმალური დროის ან რიგში მყოფი აბონენტების რაოდენობის შეზღუდვა.

ზარის მარშრუტიზაცია (Call Routing)
ზარის მარშრუტიზაცია (Call Routing)

ზარის მარშრუტიზაცია შესაძლებლობას იძლევა მართოთ შემომავალი ზარების ნაკადი თქვენი ბიზნეს საჭიროებებისა და საქმიანობის მიხედვით. გაანაწილოთ ზარები ოპერატორებს შორის  შერჩევითი ან წინასწარ გაწერილი  ალგორითმების მიხედვით.

ზარის გადამისამართება (Call Forward)
ზარის გადამისამართება (Call Forward)

ამ ფუნქციით შეგიძლიათ თქვენს ნომერზე შემოსული ნებისმიერი ზარის გადამისამართება მობილური ოპერატორის, ქალაქისა თუ საზღვარგარეთის ნომრებზე. გადამისამართება შესაძლებელია წინასწარ განსაზღვრული სქემით: ზარის პირდაპირი გადამისამართება, ხაზის დაკავების შემთხვევაში ან უპასუხო ზარის შემთხვევაში.

ზარების ისტორია (CDR)
ზარების ისტორია (CDR)

ვებ პორტალის მეშვეობით შესაძლებელია მომხმარებელმა მიიღოს ზარების დეტალური ამონაწერი ნებისმიერ დროს.  აკონტროლოს შემომავალი, გამავალი და გამოტოვებული ზარები.

მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში
მუსიკა მოლოდინის რეჟიმში

მოლოდინის რეჟიმში შესაძლებელია როგორც სტანდარტული, ასევე თქვენთვის სასურველი მელოდიის  გამოყენება, რომელსაც მომხმარებელი მოისმენს რიგში ყოფნის დროს.

შიდა ნომრები
შიდა ნომრები

სატელეფონო სისტემაში ჩართულ თანამშრომელს ენიჭება 3 ან 4 ნიშნა ნომერი, რომელიც ამარტივებს შიდა კომუნიკაციას.  სისტემაში შეიძლება გაერთიანდეს გეოგრაფიულად დაშორებული ფილიალები, მათ შორის საზღვარგარეთ არსებული ოფისები, რაც მნიშნვნელოვნად დაზოგავს სატელეფონო ხარჯებს და საშუალებას მოგცემთ იმუშაოთ ერთი ოფისის პრინციპით.

ზარების დაჯგუფება (Call Group)
ზარების დაჯგუფება (Call Group)

ოპერატორების ჯგუფების შექმნის შემთხვევაში შესაძლებელია  შემომავალი ზარის მიღება წინასწარ განსაზღვრული თანმიმდევრობით ან ჯგუფის ყველა წევრის ნომერზე დარეკვით.

ოპერატორის სამართავი სისტემა
ოპერატორის სამართავი სისტემა

აქტიური ზარების მონიტორინგი საშუალებას გაძლევთ რეალურ დროში მიიღოთ ინფორმაცია მიმდინარე ზარების, ოპერატორების სტატუსებისა და მოლოდინში მყოფი ზარების შესახებ.

საოფისე PBX

  • გამარტივებული გადაბმა CRM/ERP სისტემებთან
  • Custom მოდულებისა და გადაწყვეტილებების მხარდაჭერა
  • კომპანიის არსებულ სერვერულ ინფრასტრუქტურასთან თავსებადობა

დაგვიკავშირდით

კითხვები გაქვთ? დაგვირეკეთ ან მოგვწერეთ

2470000