ge en
Contact

Contact us

+99532 2470000

Working hours:

Monday - Friday

09:00 am - 18:00 pm
Order
Order

or contact us

+99532 2470000

ქოლ ცენტრის სისტემები

სტატისტიკა, კავშირი CRM/ERP სისტემებთან და ინდივიდუალური გადაწყვეტილებები

ქოლ ცენტრი

მრავალფუნქციური სატელეფონო სისტემა

 

ინოვაციური ფუნქციებით აღჭურვილი ქოლ ცენტრი საშუალებას გაძლევთ ეფექტურად მართოთ შემომავალი ზარების ნაკადი.

ზარების განაწილების მოსახერხებელი ალგორითმები აამაღლებს ოპერატორთა მუშაობის ეფექტურობას და მინიმუმამდე დაიყვანს დაკარგული ზარების რაოდენობას. ჯამური და დეტალური სტატისტიკის მეშვეობით მარტივად განსაზღვრავთ ქოლ ცენტრის მუშაობის ეფექტურობას.

 

სწორად დაგეგმილი, ოპტიმიზირებული სისტემებით და მონიტორინგით მოემსახურებით მეტ მომხმარებელს ნაკლებ დროში.

გაუმჯობესებული მომსახურება

საუბრების ჩაწერა

საუბრების ჩაწერა და ჩანაწერების ძიების მოქნილი მექანიზმი დაგეხმარებათ გააუმჯობესოთ სატელეფონო მომსახურების ხარისხი და მარტივად გადაჭრათ სადავო საკითხები.

IVR - კომპანიის ავტომოპასუხე

ინტერაქტული ხმოვანი მენიუ ავტომატურ რეჟიმში დაამუშავებს შემომავალ ზარებს და დაგეხმარებათ სწორად მართოთ მომხმარებელთან კომუნიკაცია.

ზარების განაწილების მოქნილი ალგორითმები

შემომავალი ზარების ოპერატორებთან გადამისამართების მრავალფეროვანი ალგორითმები მინიმუმამდე დაიყვანს სატელეფონო ზარებზე პასუხის დროს და შეამცირებს მომხმარებელთა ლოდინის ხანგრძლივობას.

დაკარგული ზარების მართვა დაკარგული ზარების მართვა

დაკარგული ზარების აღრიცხვა და მარტივი უკუკავშირი/Call Back.

სტატისკიკური მაჩვენებლები სტატისკიკური მაჩვენებლები

ზარების განაწილების ყოველდღიური და ყოველთვიური მაჩვენებლები დაგეხმარებათ განსაზღვროთ ყველაზე მეტად და ნაკლებად დატვირთული პერიოდები

გრაფიკული ცხრილები/მაჩვენებლები გრაფიკული ცხრილები/მაჩვენებლები

დატვირთვის გრაფიკული და პროცენტული მაჩვენებლები ამარტივებს ქოლცენტრის მუშაობის ეფექტურობის შეფასებას.

დაკარგული ზარების ანალიზი დაკარგული ზარების ანალიზი ოპერატორის შეფასება ოპერატორის შეფასება

CRM/ERP სისტემებთან გადაბმა

მომხმარებლის ზარების ისტორია

ქოლ ცენტრისა და CRM/ERP-ს გადაბმის შედეგად, თქვენი CRM/ERP მომხმარებლის პროფილში იხილავთ მისგან შემოსულ და მასთან გამავალ ზარების ისტორიას და საუბრების ჩანაწერებს. მომხმარებლების იდენტიფიცირება მოხდება დამრეკი ნომრის მიხედვით.

გაყიდვების მართვის გაუმჯობესება

გაყიდვების პროცესი საგრძნობლად მარტივდება, როდესაც ყოველ შეკვეთას ახლავს შესაბამისი ზარებისა და მათი საუბრების ჩანაწერების ისტორია.

მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება

თითოეული მომხმარებლის ინდივიდუალური ქეისის გადაბმა ყველა შესაბამის საუბრის ჩანაწერთან საგრძნობლად გაადვილებს კომუნიკაციას და გააუმჯობესებს მომსახურებას.

ინდივიდუალური გადაწყვეტილებები

გაამარტივებთ და გააუმჯობესებთ არა მხოლოდ სატელეფონო მომსახურებას, არამედ მთლიან შიდა კორპორაციულ სტრუქტურას, აღრიცხვიანობას, მოხმარებელთან კავშირს და სხვა.

ქოლ ცენტრის სისტემა

მრავალფუნქციური სატელეფონო სერვისი

ინოვაციური ფუნქციებით აღჭურვილი ქოლ ცენტრი საშუალებას გაძლევთ ეფექტურად მართოთ შემომავალი ზარების ნაკადი. მოსახერხებელი ზარების განაწილების ალგორითმები აამაღლებს ოპერატორთა მუშაობის ეფექტურობას და მინიმუმამდე დაიყვანს დაკარგული ზარების რაოდენობას. ჯამური და დეტალური რეპორტების მეშვეობით მარტივად განსაზღვრავთ ქოლ ცენტრის მუშაობის ეფექტურობას. სწორედ დაგეგმილი, ოპტიმიზირებული სისტემებისა და მონიტორინგის საშუალებით მოემსახურებიით მეტ მომხმარებელს ნაკლებ დროში.

გაუმჯობესებული მომსახურება

საუბრების ჩაწერა

ზარების მონიტორინგის გაფართოებული ძიების მექანიზმი დაგეხმარებათ გააუმჯობესოთ სატელეფონო მომსახურების ხარსხი და მარტივად გადაჭრათ სადაო საკითხები.

IVR - ინტერაქტული ხმოვანი მენიუ

ავტომატურ რეჟიმში დაამუშავებს შემომავალ ზარებს და დაგეხმარებათ სწორად მართოთ მომხმარებელთან კომუნიკაცია.

ზარების განაწილების მოქნილი ალგორითმები

შემომავალი ზარების ოპერატორებთან გადამისამართების მრავალფეროვანი ალგორითმები მინიმუმამდე დაიყანს სატელეფონო ზარებზე პასუხის დროს და შეამცირებს მომხმარებელთა მოლოდინის დროს.

Call Us (032) 247 00 00